מרגש: גם רופא בכיר, וגם מתנדב לשיר ולשמח חולים • צפו

משה נתנאל 3 Comment on מרגש: גם רופא בכיר, וגם מתנדב לשיר ולשמח חולים • צפו
10:18
28.04.24
אבי יעקב No Comments on מי יככבו בקרוב במדורי ה'מאורסים'? בעוד שעות תוכלו לדעת

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הציבור החרדי מוציא מקרבו אינספור מעשי חסד שנעשים במסירות ובדבקות, ובהיקפים בלתי נתפסים. חלק מהמקומות בהם הדבר בולט במיוחד – הם מסדרונות בתי החולים השונים.

גם בביקור קצר, קשה מאוד לפספס את המתנדבים החרדים, העושים הכל למען היטיב עם החולים. חלק מהם על רכבי הניידות, אחרים מחלקים מיני מתיקה, ויש גם את השירה והריקודים, שיחה ועידודים – תמיד הם יהיו שם לתת את המקסימום להעלות את מצב הרוח או להקל קמעא מהחולה.

אם התרגלנו עד היום שיש את הרופאים שעושים את מלאכת הריפוי, ואת המתנדבים המופקדים על מלאכת השירה והניגון – מעניין לגלות כי נמצא הרופא שמכיל בקרבו את כל ה"חבילה", ומתהדר בכישורים מוזיקליים מלבד עיסוקו המרכזי.

"לפני שנה, האיש המדהים הזה שנקרא ד"ר מיכאל Leinwand הכניס את הבת שלי קיילי לניתוח", כתבה אמא אמריקאית נרגשת שתיארה את רופאה המסור של בתה, "יום לאחר ניתוח, כאשר הד"ר הגיע כדי לבדוק את ההתקדמות, הוא שאל שאל אם יש משהו נוסף שהוא יכול לעשות".

"מכיוון שאנחנו יודעים על רקע המוזיקה שלו – בתי אמרה בצחוק שהיא רוצה שהוא ילך להביא את הגיטרה ושינגן". הרופא לא סירב, ובסיום המשמרת הגיע עם גיטרה ופצח בנגינה. צפו:



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    איפה הגבולות לא ראיתם את הטלויזיה מאחורה תורידו את הסרטון מיד

  2. 2

    רופא מדהים ביותר, שירבו כמותו בישראל, ויה"ר שיזכה לשמח בריאים, אמן.

  3. 1

    זה כ"כ מרגש, מרגישים מה הוא עשה לחולה ולמשפחה. והוא עוד מספר שהוא לא גיטריסט…
    רק ללמוד ממנו.